سلام زندگیم
عشق و نفرت
درباره وبلاگ


آنقدر پیش این و آن از خوبــــــــی هایش گفتم که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تنهایــــــــم گذاشت

پيوندها
رز
R & SH & S
E.....L....I....A
رها
وروجک
نسیم
پاتریس چت
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس my-love86.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 29437
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ღtinaღ

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
9 / 4 / 1391برچسب:, :: 12:40 :: نويسنده : ღtinaღ


سلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …!

گفتم بیایم سراغ ِ خودت ..

احوال مهتابیت چطور است ؟!

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟!

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟!

چقدر نیامده انتظار خبــر دارم ؟!

چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده است !

راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

می دانم ، تحملم مشکل است …. اما خُب چه کنم؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !

ماه من !

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان .. خلاصه کنم بهونه موندنم مراقب خودمون باش !



نظرات شما عزیزان:

Elia
ساعت12:19---19 شهريور 1391
تینا جون وبت خیلی عالی گلم ممنون که بهم سر زدی

نسیمـــ
ساعت12:18---19 مرداد 1391
سیلامــــــــــــ .... بازم من اومدمــــــ تــــــــُ نیومـــــَدیــــ ..... اپمـــ ... یه پنجــــ تا نظر بذار دلمــــ شاد شهـــــــــــــــــ ...
یادتــــــــــــ نره هــــــــــــا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: